Thursday, January 10, 2019

Anjur Kelas Lakonan - Ogy Jemput Fattah Amin

situs bandar ceme
"Saya mahu Fattah Amin untuk tiba ke kelas aku berguru lebih banyak ilmu daripada segi lakonan semoga sanggup mempelbagaikan teknik penyampaian dalam lakonan.





"Rugi sekiranya beliau tidak memakai peluang yang ada kini ini kerana namanya tengah popular.

"Apa yang aku lihat pelakon kini tidak tahu untuk bermain dengan emosi saat berlakon. Mereka ini lebih pada menghafal skrip daripada penghayatan dalam setiap sopan santun yang diberikan.

"Ini kerana mereka tidak faham situasi apa yang ingin dilakonkan jadi bagaimana mereka hendak faham emosi yang hendak disampaikan kepada penonton," terang pelakon dan penyanyi Fauziah Ahmad Daud.

Beliau yang lebih mesra dipanggil Ogy itu menjemput Fattah Amin untuk memasuki kelas lakonan yang diadakan olehnya.

Klik untuk gambar besar


Menurutnya lagi, beliau mahu Fattah untuk mempelajari lebih banyak teknik berlakon semoga sanggup memantapkan lagi lakonannya pada masa akan datang.

Sebut saja nama Ogy, niscaya ramai yang teringat bagaimana jujurnya lakonan pelakon perempuan ini dalam membawakan sopan santun sehingga meninggalkan kesan kepada penonton.

Namun adakah Fattah akan menghadiri kelas lakonan tersebut, tidaklah diketahui. Namun umum mengetahui bahawa Fattah pernah menghadiri beberapa kelas lakonan dan nyanyian.

Ianya bagi memperbaiki kelemahan dirinya yang dilabel sebagai kayu itu di awal kehadirannya di dalam dunia seni.








www.myartis.com / Sumber: Astro Gempak


         ________________________

Saya mahu Fattah Amin untuk tiba ke kelas aku berguru lebih banyak ilmu daripada segi l ANJUR KELAS LAKONAN - OGY JEMPUT FATTAH AMIN

No comments:

Post a Comment