Tuesday, January 1, 2019

Dia Rakan Baik Aku - Yulia Mochamad Nafi Isteri Ke-3 Opick

agen samgong
"Saya bergotong-royong tidak memiliki sebarang kekerabatan istimewa bersama Opick kerana beliau merupakan rakan baik saya.





"Anak-anak aku juga selesa dengan Opick dan mereka sering meluangkan masa bersama-sama. Kebetulan umur anak kami sebaya, jadi mereka begitu mesra serta sering bermain bersama.

"Saya pun tidak faham kenapa orang ramai menyampaikan aku sebagai isteri ketiga Opick sedangkan kami tidak memiliki apa-apa hubungan.

"Saya berharap dengan klarifikasi ini orang tidak akan mengaitkan lagi aku dengan Opick," kata Yulia Mochamad yang menfikan dirinya itu yakni isteri ketiga penyanyi Opick.

Klik untuk gambar besar


Sebelum ini heboh di media umum menyampaikan penyanyi lagu-lagu ketuhanan berasal dari Indonensia itu memiliki isteri ketiga.

Menerusi laporan Kapan Lagi, Yulia menjelaskan beliau hanya berkawan baik dengan Opick dan dakwaan menjadi isteri ketiga kepada penyanyi itu yakni tidak benar.

Opick sebelum ini pernah berkahwin dengan Dian Rosita Ningrum pada 15 Julai 2002 dan dikurniakan enam orang anak.




www.myartis.com / Sumber: Astro Gempak


         ________________________

Saya bergotong-royong tidak memiliki sebarang kekerabatan istimewa bersama Opick kerana beliau merupa DIA RAKAN BAIK SAYA - YULIA MOCHAMAD NAFI ISTERI KE-3 OPICK

No comments:

Post a Comment