Saturday, January 12, 2019

Suami Failkan Cerai - Deja Moss Reda

ceme online
"Saya sedia bermadu tapi entahlah...yang pastinya apa yang boleh aku katakan ialah mungkin kami sudah tiada jodoh.





"Saya reda bercerai," terperinci penyanyi Deja Moss yag mengesahkan bahawa suaminya, Azfendy Datuk Azzuddin Ahmad telah memfailkan permohonan cerai di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur ahad lalu.

Ditanya punca perceraian, ulas Deja atau nama bekerjsama Sharifah Hadijah Wan Moss, 45, antara alasan ialah kerana mereka tidak memiliki anak.

Klik untuk gambar besar


Menurut laporan Sinar Harian, Deja yang berkahwin dengan Azfendy pada 30 Ogos 2008 itu berkata, bahawa mereka sudah tidak lagi tinggal sebumbung.

"Bagi mengelak terlalu memikirkan mengenai perkara ini kini aku tumpukan kepada kerja-kerja amal melalui Kembara Amal Ventures. Dan aku menghambakan diri kepada Pencipta saya," ujar Deja positif.




www.myartis.com / Sumber: Sinar Harian


         ________________________

yang pastinya apa yang boleh aku katakan ialah mungkin kami sudah tiada jodoh SUAMI FAILKAN CERAI - DEJA MOSS REDA

No comments:

Post a Comment